سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی سلامت باتری یو پی اس

اگر در مورد وضعیت منبع تغذیه اضطراری خود یا سیستم روشنایی اضطراری آماده به کار شک دارید، ما می توانیم یک بررسی جامع، سرویس و خدمات تعویض و تعمیر باتری یو پی اس را برای همه برندهای پیشرو UPS از جمله ارائه دهیم.

 

 

تست باتری یو پی اس

با استفاده از آخرین فناوری، آزمایش باتری پیشرفته ما نه تنها امپدانس و ولتاژ باتری را اندازه گیری می کند، بلکه سولفاته شدن و خشک شدن شیمیایی را نیز اندازه گیری می کند.

این نگاه دقیق تری به سلامت کلی باتری می دهد. تست غیر مزاحم است و می تواند بدون نیاز به جدا کردن رشته باتری تکمیل شود و در زمان صرفه جویی کرده و از قیمت تعمیر یو پی اس بکاهد.

 

 

 

 

تست بارگیری باتری سیستم یو پی اس

تست بار سیستم UPS تنها راه برای آزمایش کامل یک سیستم است. این تست اگرچه بسیار دقیق است، اما خطراتی را به همراه دارد. در نهایت ما سیستم را برای انجام کاری که برای انجام آن طراحی شده بود، محافظت از بار بحرانی، وارد کار کردیم. اگر خرابی وجود داشته باشد، بار ممکن است از بین برود و در آن خطر وجود دارد.

به طور معمول در راه اندازی یک سیستم، یک آزمایش بار قبل از تکمیل و امضا انجام می شود. بدیهی است که با انجام تست های منظم غیر سرزده و یک برنامه تعمیر و نگهداری خوب، خطر کاهش می یابد، حضور یک مهندس تعمیر UPS در محل برای تکمیل آزمایش، خطر را بیشتر کاهش می دهد.

توصیه می ‌کنیم هر بار که زیرساخت ‌های الکتریکی عوض می ‌شوند، آزمایش بار سیستم را انجام دهید، مانند تعویض باتری، دنده سوئیچ الکتریکی جدید یا به طور کلی، هر 24 ماه یک بار.

 

 

آیا باتری یو پی اس قابل تعمیر است؟

 

شما می توانید یو پی اس خود را خودتان تعمیر کنید. معمولاً طول عمر هر یو پی اس یک یا دو سال است. بیشتر اوقات باتری یو پی اس پس از این مدت آسیب می بیند.

ادامه مطلب: مراحل تعمیر و احیا باتری یو پی اس

مطالب پیشنهادی: راهنمای خرید یو پی اس خانگی

محصولات رام سیستم:

یو پی اس | اینورتر | باتری |